niedziela, 30 grudnia 2012

Orientalne baleriny DIY


Sylwester coraz bliżej, sukienka wisi w szafie już od kilku tygodni, jednak problemem okazało się dobranie odpowiednich butów. Kupiłam więc najzwyklejsze, tanie, pomarańczowe baleriny z kokardami i postanowiłam je troszeczkę przerobić : )


 Najpierw buty wyglądały tak:

 Później oderwałam kokardę:

 Przygotowałam potrzebne rzeczy:
-pistolet do klejenia na gorąco
-taśma klejąca
-cekiny na taśmie
-koraliki
-zielona farba akrylowa
-pędzelek

 Zabezpieczyłam taśmą klejącą górną część butów:

 Pomalowałam zieloną farbą i wyglądały tak:

 Następnie przykleiłam na gorąco cekiny na taśmie:

 A na końcu nakleiłam jeszcze kilka koralików, żeby nadać moim balerinom orientalnego wyglądu:

Jestem bardzo zadowolona z moich nowych butów, które stały są jedyne i niepowtarzalne :)
Pierwszy raz przerabiałam buty, ale myślę, że wyszło to całkiem fajnie. Mam już pomysły na kolejne przeróbki, które również Wam przedstawię, jeśli dojdzie do realizacji tych projektów.

2 komentarze:

  1. Fajne buty. Ogólnie całkiem ciekawy blog :) Zapraszam do siebie http://lucretti.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, buty bardzo dobrze sprawdziły się na imprezie sylwestrowej :)

      Usuń